vineri, 31 octombrie 2014

Ce vremuri grele traim...

                Desi toata lumea se plange pe tema asta si auzi discutii de genu la orice colt de strada, o sa va vorbesc si eu de exact acelasi lucru: combustibilul a devenit la fel de scump ca aurul. Cei care au permis din 2003, 2004 stiu exact despre ceea ce vorbesc eu acum. In 2003, 2004 benzina si motorina nu costau mai mult de 2 lei/litru si pana si cei care aveau ultimele rable de Dacii tot stateau cu rezervoru pe jumatate plin. Daca acum niciunuia dintre noi nu ii mai este rusine sa alimenteze de 20, 30 de lei, pe vremea aceea daca te duceai sa alimentezi de asa putini bani erai privit ca un om sarac....mort de foame.
                Foarte multa lume, inclusiv prieteni de-ai mei nu au mai suportat sa cheltuiasca in fiecare luna atat de multi bani cu masina si si-au montat instalatii gpl auto, chiar daca au trebuit sa scoata din buzunar deodata peste 2000 de lei.
                O alternativa a gazului petrolier lichefiat ar fi schimbarea masinii pe benzina cu una diesel, insa aici intervine costul de achizitionare al masinilor diesel (care este cu mult mai mare fata de cel al benzinei) sau problema cea mai des intalnita: idiotenia taxei auto, in cazul in care ti-ai cumparat masina din strainatate. Adica daca o masina diesel din anii 2000 ar costa undeva la 3000 de euro cand ajungi cu ea in tara sa o inmatriculezi mai scoti din buzunar undeva intre 1000 si 2000 de euro doar pentru inmatriculare.
                Si sa nu uitam de ultima solutie (dar care nu mi se pare prea ok): poti sa-ti o masina diesel si sa o inmatriculezi in Bulgaria atat ca ca nu este pe numele tau si trebue sa circuli cu o procura.

                Deci, alte solutii nu prea am in cap momentan si nu stiu ce alt ceva am putea face....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu